XXXVIII Jocs Florals de Primària i Secundària

Avui hem celebrat a l'escola els XXXVIII Jocs Florals, el concurs literari de l'escola, on participen els alumnes de 3r de primària a 4t d'ESO. Aquest any la temàtica se centrava en la creació d'un relat breu partint de fets reals, d'una notícia d'actualitat. Han escollit diferents tipus de notícies, donant-nos així l'oportunitat de viatjar pels diferents mons que els nostres alumnes han creat.
El mantenidor d'aquest curs ha estat el periodista i escriptor lleidatà Ferran Grau autor de la novel·la "Dues cicatrius", publicada el setembre de 2016. En la seva intervenció ha convidat els alumnes a llegir, a gaudir de l'escriptura, de la literatura i de la cultura.
Els relats han estat redactats en català, castellà, anglès, francès i alemany. En nom de tots els professors, volem felicitar-los per la vostra creativitat, per ser atrevits i ser capaços d’afrontar-se al paper en blanc i deixar volar les vostres paraules expressant les seves idees.
Feliç jornada de Sant Jordi!