Els nens i nenes de P5 ens emocionem descobrim a Antoni Gaudí!
Els nens i nenes de P5A-P5B estem treballant l´artista Antoni Gaudí a l´aula!
Us expliquem dues activitats que hem fet durant aquests dies, entre moltes d´altres.
Després de descobrir moltes coses de la seva vida i les seves obres, fem textos col.lectius per grups destacant el més important. Aquesta feina ens dona la possibilitat de prendre acords amb el grup, de decidir el que hi volem posar i avançar en el procès de lectura i escriptura conjuntament, com a comunitat d´aula que som.
A més a més, de dibuixar i fixar-nos amb tots els edificis que ha construït, com s´inspirava amb elements de la natura,... ens ha agradat molt el Parc güell, i sobretot, el dragolí que és una font. Així que ens hem posat mans a l´obra i l´hem reproduït amb volum (fang blanc) i després l´hem pintat utilitzant la tècnica del trencadís!
I sabeu???? Aviat us podrem explicar el nostre treball amb la línea del temps i com ens preparem per poder explicar-ho tot a d´altres companys, més grans o més petits!